OFTE STILTE SPØRSMÅL – TRINES MATKLUBB
1. Jeg har kjøpt abonnement, men får ikke ENGANGSKODE
- For å logge på Trines matklubb får du tilsendt en engangskode. Koden vil være gyldig i flere måneder på denne enheten, med mindre du har gjort innstillinger som sletter informasjonskapsler. Du må logge inn med unik engangskode på hver nettleser eller enhet (pc, Mac, iPad, telefon) du bruker.
-
Får du ikke engangskoden på e-post? Se etter engangskoden i e-postboksen din, eventuelt i søppelposten. Dersom du har registrert mobilnummeret ditt på Min side kan du få sendt engangskoden til din mobil. Klikk på «Send koden på nytt» og deretter på «Send koden på sms til…». Dersom du ikke har registrert mobilnummeret ditt, og ikke mottar koden på e-post, kan du sende det til [email protected] så skal jeg legge det inn for deg.
- Dersom du ikke har fått engangskode på e-post, kan du sjekke om du har lagt inn korrekt e-postadresse. Dersom e-postadressen du har lagt inn ved bestilling av abonnementet er feil må du ta kontakt på [email protected].
2. MÅ JEG BRUKE ENGANGSKODE HVER GANG JEG LOGGER INN?
- Neida, du må ikke logge inn og få ny engangskode hver gang. Engangskoden er gyldig på den aktuelle enheten i flere måneder, med mindre du har gjort innstillinger som sletter informasjonskapsler eller hvis du benytter privat modus på enheten din. Du må imidlertid logge inn med en unik engangskode på hver nettleser eller enhet (pc, Mac, iPad, telefon) du bruker.
3. FAMILIEMEDLEMSKAP
- Med familiemedlemskap kan du legge til inntil 4 familiemedlemmer innen samme husstand (+ studenter). Prisen er kr. 100 ekstra (pr. år). Familiemedlemskap kan kun kjøpes/oppgraderes med årsmedlemskap.
- Dersom du allerede er medlem og ønsker at å gi familiemedlemmer tilgang kan du følge disse stegene:
- Har du månedsabonnement? Gå inn på Min side/Abonnement > Bytt abonnement > Velg deretter årsabonnement og legg til familietilgang.
- Har du årsabonnement? Gå inn på Min side/Abonnement > Oppgradere > Trykk Legg til familietilgang.
- Velg startdato for familiemedlemskapet (dagens dato eller ved neste fornyelse).
- Prisen for familiemedlemskapet er kr. 100 pr. år. Dersom du har et løpende årsmedlemskap vil prisen på familiemedlemskapet reduseres forholdsmessig. Eksempel: hvis du har vært medlem i 3 måneder blir prisen på familiemedlemskapet kr. 75 ut abonnementsperioden.
- Når familiemedlemskapet er betalt går du tilbake til Se endret abonnement > Tilgang for familien. Klikk ut «Eier skal ha tilgang» og legg til inntil 4 familiemedlemmer (dette kan gjøres senere). Disse vil da få egen brukerkonto og pålogging.
- Dersom vedkommende ikke aksepterer invitasjonen innen 7 dager må du sende ny invitasjon. Slik gjør du det: Gå til Min side/Abonnement > Velg aktuelt abonnement og riktig produkt > Trykk på brukeren som skal få invitasjonen på nytt > Trykk på Sent invitasjonen på nytt.
- Dersom du ikke ønsker å kjøpe familiemedlemskap så kan familiemedlemmer innen samme husstand fortsatt bruke samme medlemskap ved å dele pålogging, men da har dere kun en brukerkonto.
4. Jeg har kjøpt abonnement, men får ikke TILGANG TIL hele +oppskriften
- Logg deg ut (krysse ut vinduet) og logg deg inn igjen. Dersom det ikke fungerer er du sannsynligvis ikke helt logget ut. Gå til denne lenken: https://minside.trinesmatblogg.no/api/oidc/session/end . Gå deretter til https://trinesmatblogg.no/. Hvis du er logget inn der, så trykk på logg ut. Når du står på https://trinesmatblogg.no/, så klikker du logg inn. Legg inn e-posten og oppgi koden som du har fått tilsendt på e-post.
- Dersom dette ikke fungerer, kan du sjekke brukerprofilen på Min side at du har riktig e-postadresse registrert, eller om du har benyttet en annen e-postadresse. Dersom e-postadressen er feil, ta kontakt på [email protected].
5. Hvordan stanser jeg medlemskapet i Trines matklubb?
- Du kan enkelt administrere medlemskapet ditt på Min side/Abonnement (https://minside.trinesmatblogg.no/no/account) Her finner du blant annet utløpsdato for medlemsperioden din, og her kan du velge «automatisk stopp» dersom du ønsker å ta en pause i medlemskapet eller si opp medlemskapet. Da settes medlemskapet inaktivt og du vil ikke bli trukket for en ny periode.
6. Jeg får ikke stanset medlemskapet selv om jeg er innenfor FRISTen. Hva gjør jeg?
- På grunn av vipps sine trekkrutiner må medlemskapet stoppes senest 48 timer før en ny betalingsperiode starter. Dersom du ikke får stanset det selv kan du innen utløpsdatoen for inneværende periode sende en e-post til [email protected] så skal vi stanse trekket/refundere beløpet i etterkant.
7. Hvordan fornyer jeg medlemskapet i TRINES MATKLUBB?
- Dersom du ønsker å gjenoppta medlemskapet ditt etter en pause gjør du det enkelt via Min side/Abonnement. Klikk på Endre abonnement/Bytt abonnement, og velg deretter ønsket abonnementsplan. Sett deretter en ny dato for fornyelse, og klikk «lagre».
8. Jeg ønsker å endre fra månedsmedlemskap til årsmedlemskap. Hva gjør jeg?
- Gå inn på Min side/Abonnement og deretter Endre abonnement/Bytt abonnement, og velg deretter ny abonnementsplan. Dersom du ikke har gått ut hele medlemsperioden vil systemet trekke ifra ditt tilgodehavende ved betaling av årsmedlemskapet.
9. Slik endrer du betalingskort/VIPPS
- Dersom kortet ditt er utløpt eller om du ønsker å benytte et annet kort: Gå inn på Min side/Abonnement – klikk deretter «endre» på betalingmetode – og du kommer da til en side hvor det står Endre betalingskort. Legg inn ny kortinformasjon og bekreft betalingen med BankID eller lignende.
- Dersom du betaler med Vipps og ønsker å endre betalingskortet det skal vippes fra må du logge deg inn på din Vippskonto. Klikk deretter på «aktiviteter» og deretter «faste betalinger». Velg «Trines matklubb» og oppdatert deretter avtalen med ønsket betalingskort. Kontakt banken din om du har spørsmål knyttet til dette.
ER DET NOE ANNET DU LURER PÅ?
- Send en e-post til [email protected].